torsdag den 31. oktober 2013

En af mine passioner

Man behøver ikke kende mig så godt, for at vide at jeg har en mening om alting, men efter jeg rundede de 40, skete der det med mig, at jeg fandt ud af at livet blev altså en del nemmere, hvis jeg ikke konstant luftede min mening
MEN
Hvis der er emner jeg er passioneret omkring, så må det ud!!!
OG
Jeg har en kæmpe passion for cigaretter - kaffe og CYKELSPORT!!

Derfor pisser det mig så meget af (undskyld sproget),
at ham her
skal have så meget mediedækning over en bog!
Hør nu her. 
Vi ved da alle at drengene dopede sig i 90'erne. Det er der ikke noget nyt i. De fleste har indrømmet deres brug. Bjarne, Rolf, Jesper og ja listen er lang. Fedt nok!! Men kun en har udleveret andre!!! Kun en, Michael Rasmussen!! I min verden er du en papkasse. I min søns ordblomster, vil du blive kaldt en "fucking stikker". Føj.
Misundelsens brød skal ædes.


Tag nu ham her
Underholdningsværdien var enorm i hans aktive karriere. Flere 100.000 mennesker var på gaden for at fejre ham, da han kom hjem med den gule trøje i 96. Ja, ja han var dopet, men det var alle de andre jo også!! Efterfølgende har han skabt et cykelhold med kæmpesucces. Han bliver konstant jagtet af pressen for en udtalelse, men aldrig har han udtalt sig om sine "kollegaer". Hos mig vil han altid være Ørnen fra Herning. Han har givet mig så mange fede oplevelser.
Jeg vil altid være taknemmelig!



Og ham her
TV2 sportens udgave af min families tudeprins I love him, som Ole Henriksen ville have sagt. Den bedste expert kommentator, med et kæmpe netværk indenfor den aktive cykelverden, hvor han fodrer os med godbidder gang på gang. Rent cykelteknisk ved han også en masse (det fatter jeg ikke en brik af), men er sikker på at mange cykelfans har gavn af hans viden.
Danmarks mest vindende cykelrytter!!! Den mest elegante og snedige af de danske drenge.
Jeg kan stadig huske myrepatterne på armene da han vandt Liege-Bastogne-Liege.
Også Rolf har indrømmet doping, men heller ikke udleveret andre. 
 Rolf har ligesom Bjarne også fået succes efter han indstillede sin aktive karriere.

Hvilket bringer mig tilbage til ham her
Hvor er din succes henne??? Prøv at se på billedet
Man kan da se at du er meget lille, ikke bare i statur, men også som menneske.
Ingen bryder sig om sladrehanke og jeg håber så sandelig ikke du får nogen som helst strafnedsættelse, men at du for al evighed, bliver udelukket fra cykelverdenen og at du forsvinder fra mediernes søgelys.
Kyllingen fra Tølløse. Pffff, det passer perfekt, hvis man skiftede T'et ud. Du er sgu for sølle.

Tak fordi jeg lige måtte få det ud.























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar